Schoolgids 2023 - 2024

In onze schoolgids 2023 – 2024 kunt u lezen hoe het onderwijs in de Piet Prinsschool plaatsvindt. Welke zorg wij besteden aan de leerlingen. Welk pedagogisch en didactisch klimaat wij  nastreven. Verder staan de belangrijkste afspraken over de gang van zaken vermeld, als bijvoorbeeld ons vakantierooster.

Wij vertellen wat u mag verwachten van onze school.
Heeft u hierover vragen of opmerkingen? Aarzel dan niet en zoek contact met ons.

Schoolplan

In ons schoolplan 2023 – 2024 kunt u lezen wat de koers is van onze school voor het komend schooljaar.
Jaarplan-Piet Prinsschool – Stadskanaal

Scholen op de kaart

Meer informatie over onze school kunt u ook lezen op de website scholen op de kaart.

Schoolondersteuningsprofiel

In het schoolondersteuningsplan kunt u lezen welke hulp wij kunnen bieden aan de kinderen van de Piet Prinsschool.

Formulier buitengewoon verlof

Het aanvraag formulier buitengewoon verlof vindt u hieronder:

aanvraagformulier verlof PP